To dla nas chleb powszedni!
Kolejną grupą odbiorców etykiet z branży spożywczej są Piekarnie i Zakłady Cukiernicze. Podobnie jak w branży mięsnej możemy wydzielić dwie podstawowe grupy etykiet dla tych odbiorców.

Etykiety ozdobne zazwyczaj wykonuje się na papierze pół-błyszczącym lub błyszczącym, co daje szerokie możliwości zadruku oraz uszlachetniania. Zastosowanie okienka w lakierze daje możliwość naniesienia dodatkowych zmiennych informacji jak data produkcji za pomocą różnego rodzaju stempli czy datowników.
Z uwagi na fakt, że etykieta jest klejona w warunkach suchych a często produkt zostaje poddany ostatecznie obróbce termicznej – pasteryzacji, klej powinien być dobrany odpowiednio aby nie migrował spod etykiety.

Etykiety termo transferowe podobnie jak etykiety termiczne są zazwyczaj wstępnie zadrukowane logo firmy, grafiką czy adresem producenta i posiadają pole do wdrukowania zmiennych danych. Tu jednak zadruk odbywa się zwykle za pomocą kalki na drukarkach termo-transferowych. Najczęściej spotykane drukarki to ZEBRA, CAB, CITIZEN czy SATO. Wysokiej jakości papier samoprzylepny i odpowiednio dobrana kalka gwarantuje długą żywotność głowicy drukującej oraz wysoką jakość nadruku.

 

Możliwe techniki druku i zdobienia:

  1. Druk HD FLEXO
  2. Lakierowanie z okienkiem
  3. Złocenie folią (cold stamping) – opcjonalnie
  4. Tłoczenie (embossing)
  5. Folie holograficzne – opcjonalnie
  6. Etykiety dwustronne
  7. Druk od strony kleju i na rewersie
  8. Dezaktywacja kleju
  9. Perforacja
  10. Etykiety Peel-off

Podczas druku stosujemy inspekcję 100 % co daje gwarancję, że każda etykieta jest zgodna z wymaganiami klienta.